Regulaminy sprzedaży biletów




REGULAMIN INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY BILETÓW NA SPEKTAKLE TEATRU KOREZ W KATOWICACH zwany dalej Regulaminem. 

  1. DEFINICJE

Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa o:

  1. Teatr Korez – należy przez to rozumieć Teatr Korez Mirosław Neinert w Katowicach z siedzibą przy placu Sejmu Śląskiego 2, 40-032 Katowice, REGON: 277526279, NIP: 6271046359
  2. świadczeniu usług drogą elektroniczną – należy przez to rozumieć wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
  3. sprzedaży biletów – należy przez to rozumieć sprzedaż biletów drogą elektroniczną w imieniu i na rzecz podmiotów trzecich, które organizują te wydarzenia;
  4. Portalu – należy przez to rozumieć stronę internetową https://www.teatrkorez.pl, poprzez którą m.in. prowadzona jest sprzedaż biletów;

    5. Użytkowniku – należy przez to rozumieć osobę korzystającą z funkcjonalności Portalu, w tym dokonującą nabycia biletów za jego pomocą;
    6. Koncie Użytkownika – należy przez to rozumieć konto utworzone za pomocą Portalu, do którego Użytkownik loguje się za pomocą adresu e-mail i hasła, pozwalające na dokonywanie zakupu biletów bez potrzeby każdorazowego uzupełniania danych osobowych oraz zapewniające dodatkowe funkcjonalności Portalu, tj. historia zamówień, historia przeglądania strony, ulubione, zmiana danych w koncie.


       2. WARUNKI OGÓLNE

2.1. Teatr Korez prowadzi sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalne odbywające się na terenie kraju, oraz oferuje usługi związane obsługą wydarzeń, w szczególności ewentualną kontrolę dostępu biletów w miejscach wydarzeń.

2.2. Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Teatrem Korez dochodzi w momencie złożenia przez Użytkownika za pomocą Portalu zamówienia, zaksięgowania wpłaty z zachowaniem terminów określonych w paragrafie 3 oraz otrzymania na adres e-mail podany w zamówieniu potwierdzenia dokonania zakupu.

2.3. Decyzje w zakresie odwołania wydarzenia, zwrotów pieniędzy z tytułu odwołania wydarzenia, w zakresie zamiany biletu, odmowy wstępu na wydarzenie, nakazania  opuszczenia wydarzenia, w zakresie  zmiany programu wydarzenia, miejsca posiadaczowi biletu podejmuje Organizator na zasadach określonych w regulaminach dotyczących wydarzenia.

2.4. Każdy Użytkownik klikając przycisk „Akceptuję warunki zakupu” oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje niniejszy Regulamin oraz stanowiącą z nim integralną całość Politykę prywatności.

  1. CENA

3.1. Cena biletów oferowanych przez Teatr Korez zawiera koszty związane z obsługą płatności oraz podatek VAT. Do cen biletów oferowanych przez Teatr Korez może zostać również doliczona opłata serwisowa (prowizja) oraz opłata wysyłkowa, w zależności od wybranego przez Użytkownika sposobu dostarczenia biletów. Wysokość poszczególnych opłat jest wyszczególniona po dodaniu biletu do koszyka.

3.2. Kwota należności wynikająca z danego zamówienia winna zostać zapłacona natychmiast po dokonaniu zamówienia. Przerwanie transakcji lub jej późniejsze opłacenie może spowodować zwolnienie biletów w systemie. Teatr Korez nie ponosi odpowiedzialności za transakcje przerwane w wyniku błędu Użytkownika.

3.3. W przypadku gdy na rachunek bankowy Teatru Korez wpłyną środki pieniężne po wygaśnięciu sesji koszyka, po upływie terminu zaksięgowania transakcji lub niezwiązane z żadnym istniejącym zamówieniem (transakcje o statusie „odrzucone”), są one zwracane na rachunek bankowy, z którego wpłynęły, w terminie do 14 dni roboczych od momentu ich wpływu na rachunek bankowy Teatru Korez. W przypadku transakcji niezwiązanych z biletami o statusie „zakończona”, czas zwrotu środków jest zależny od terminu kontaktu Użytkownika z Teatrem Korez w celu wyjaśnienia sprawy. Zwrot środków zostanie zlecony najpóźniej w ciągu 24 godzin od wyjaśnienia sprawy przez Użytkownika z Teatrem Korez.

  1. FORMA ZAPŁATY

4.1. Zapłaty za zamówione bilety można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności:

  1. kartą kredytową (termin zaksięgowania wpłaty na koncie Teatru Korez mija po upływie godziny od rozpoczęcia transakcji),
  2. przelewem elektronicznym (ePrzelewem/szybkim przelewem).

Szybkie przelewy realizowane są w ten sposób, że Użytkownik dokonujący zakupu biletów wybiera jako formę płatności serwis transakcyjny swojego banku, następnie zostaje do niego przekierowany. Po zalogowaniu się Użytkownik otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi odbiorcy. Po zaakceptowaniu przelewu, Użytkownik powraca do Portalu. Termin zaksięgowania wpłaty na koncie Teatru Korez, podobnie jak w przypadku płatności kartą, mija po upływie godziny od rozpoczęcia transakcji.

4.2. Teatr Korez zastrzega prawo do odstąpienia od umowy, w przypadku, gdy bezskutecznie upłynął termin na zaksięgowanie wpłaty za złożone zamówienie. Odstąpienie od umowy następuje poprzez anulowanie transakcji, zaś oświadczenie w tym zakresie dokonywane jest na adres e-mail podany przez Użytkownika przy składaniu zamówienia.

4.3. Teatr Korez zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności, niż wymienione w ust. 4.1.

4.4. Płatności online obsługiwane są przez: PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (KRS: 0000274399).

  1. DOSTARCZENIE BILETÓW

5.1. Bilety zostaną dostarczone do Użytkownika za pomocą środka komunikacji, zgodnie z wybraną przez Użytkownika opcją dostarczenia. Czas dostawy uzależniony jest od wybranej przez Użytkownika opcji dostawy. Użytkownik zobowiązany jest do skontrolowania dostarczonych biletów oraz poprawności znajdujących się tam danych natychmiast po ich otrzymaniu: data, godzina i miejsce imprezy, ilość oraz cena biletów.

5.2. Jeżeli bilet nie zostanie dostarczony Użytkownikowi zgodnie z wybraną opcją, Użytkownik zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Teatru Korez o niedostarczeniu biletu najpóźniej na 2 dni przed terminem wydarzenia, na które Teatr Korez dokonał sprzedaży danego biletu, e-mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem: +48 32 7857015. W przesłanej informacji Użytkownik zobowiązany jest podać następujące dane:
- adres email podany podczas składania zamówienia
- imię i nazwisko zamawiającego
- numer ID zamówienia (nadawany przez operatora płatności).
W przypadku otrzymania takiej informacji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Teatr Korez zobowiązuje się podjąć wszelkie niezbędne działania aby umożliwić Użytkownikowi udział w wydarzeniu, na które został sprzedany bilet.

5.3. W przypadkach gdy na skutek działań lub zaniechań Teatru Korez, Użytkownik otrzymał bilet, który jest niezgodny ze złożonym przez Użytkownika zamówieniem, reklamacje w tym zakresie będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie zgłoszenia pisemnego drogą e-mail, złożonego przez Użytkownika w terminie 7 dni od dnia otrzymania biletu. Teatr Korez rozpatrzy reklamacje w terminie do 7 dni od chwili otrzymania pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego.

5.4. Wszystkie bilety nabyte w Teatrze Korez oraz bilety print@home (bilet w formie pliku PDF do samodzielnego wydruku) nie mogą być w żaden sposób zmieniane (kopiowanie, przerabianie czy przesyłanie). Systemy kontroli dostępu w miejscu imprezy akceptują wyłącznie pierwszy bilet z określonym kodem kreskowym. Wszystkie kolejne bilety zawierające wczytane już kody kreskowe zostaną odrzucone podczas kontroli. Wraz z autoryzacją wstępu uczestnik imprezy akceptuje ustalone przez organizatora warunki i zasady obowiązujące w miejscu odbywania się imprezy.

  1. ZWROTY

6.1. Zwroty biletów będą przyjmowane wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty i miejsca imprezy.

6.2. Minimalne lub usprawiedliwione zmiany w porządku programu są zarezerwowanym prawem organizatora. W przypadku odwołania, przesunięcia lub zmian w porządku programu, poniesione wydatki (np. przejazd, hotel, opłaty powstałe przy zakupie biletu lub jego doręczeniu) nie będą refundowane przez Teatr Korez.

6.3. W wypadkach, o których mowa w ust. 6.1. bilety mogą zostać zwrócone, o ile zwrot zostanie dokonany w terminie 14 dni przed pierwotnie zaplanowanym terminem imprezy. W pozostałych wypadkach bilety mogą zostać zwrócone, o ile zwrot zostanie dokonany w terminie do 21 dni przed zaplanowanym terminem imprezy.

6.4. W przypadku dokonania zwrotu biletu Teatr Korez nie zwraca kosztów zrealizowanej wysyłki oraz kosztów związanych z realizacją i obsługą transakcji, w tym wydaniem biletów. Zwrotom podlega jedynie sama cena biletu.

6.5. Teatr Korez informuje, że zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2017.683 t.j. z późn. zm.), Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 tej ustawy, jeżeli znany jest z góry dzień lub okres imprezy.

6.6. Zwrot biletów lub ich wymiana, w przypadkach innych niż opisane w ust. 6.1. jest możliwy, jeżeli stanowi tak regulamin Organizatora danego wydarzenia lub jeśli Organizator wyrazi na to zgodę.

  1. PROCEDURA DOKONYWANIA ZWROTÓW

7.1. W celu dokonania zwrotu Użytkownik winien dostarczyć Teatrowi Korez oryginalne bilety wstępu oraz oświadczenie o przyczynie żądania zwrotu.

W przypadku wyboru biletu elektronicznego, prosimy o przesłanie za pomocą opcji „przekaż dalej” w poczcie e-mail potwierdzenia dokonania zakupu (wiadomość z biletami otrzymana po opłaceniu zamówienia) wraz z informacją o przyczynie żądania zwrotu.

  1. DANE OSOBOWE

Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności, tworzącą z niniejszym Regulaminem integralną całość.

  1. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

9.1. Usługi świadczone drogą elektroniczną za pomocą Portalu stanowi:

- sprzedaż biletów.

9.2. Użytkownik, aby korzystać ze świadczonych przez Portal usług elektronicznych, musi spełniać następujące warunki techniczne:

  1. posiadać dostęp do sieci Internet,
  2. korzystać z przeglądarki internetowej dającej możliwość dokonywania edycji dokumentów hipertekstowych (np. Google Chrome, Mozilla FireFox, Internet Explorer itp.),
  3. posiadać prawidłowo założone konto poczty elektronicznej.

9.3. Użytkownikom zakazuje się dostarczania za pomocą Portalu treści o charakterze bezprawnym, w szczególności naruszających prawa Teatru Korez lub pozostałych Użytkowników Portalu.

9.4. Zakładanie Konta Użytkownika nie jest obowiązkowe. Umowa o prowadzenie Konta Użytkownika zawierana jest z chwilą rejestracji Użytkownika w tym celu, zaś rozwiązywana jest z chwilą usunięcia Konta Użytkownika. Użytkownik może sam usunąć Konto. Może ono również zostać usunięte przez Teatr Korez w przypadku stwierdzenia wykorzystywania Konta Użytkownika niezgodnie z przepisami prawa lub postanowieniami niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności albo wykorzystania Konta Użytkownika przez osobę do tego nieuprawnioną.

9.5. Umowa sprzedaży biletów zawierana i rozwiązywana jest zgodnie z poprzedzającymi postanowieniami niniejszego Regulaminu.

9.6.. Reklamacje w zakresie prowadzenia Konta Użytkownika powinny być przesyłane w formie elektronicznej na adres [email protected]. Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail powiązany z Kontem Użytkownika, opis zaistniałego problemu i żądanie Użytkownika. Teatr Korez rozpoznaje reklamację w terminie 36 godzin roboczych od dnia jej wpływu na skrzynkę pocztową Teatru Korez. Odpowiedź zostaje przesłana drogą elektroniczną na adres e-mail Użytkownika.

9.7. Reklamacje związane ze sprzedażą biletów rozpoznawane są na zasadach określonych w poprzedzających postanowieniach niniejszego Regulaminu.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1. Nabycie przez Użytkownika biletów za pomocą Portalu lub utworzenie Konta Użytkownika oznacza akceptację niniejszego Regulaminu, w tym Polityki prywatności w niezbędnym zakresie, zgodnie z ich treścią obowiązującą w dniu zawarcia umowy. Brak akceptacji postanowień Regulaminu, w tym niezbędnych postanowień Polityki prywatności, uniemożliwia nabycie biletów lub utworzenie Konta Użytkownika.

10.2. Regulamin może zostać zmieniony przez Teatr Korez w każdym czasie. Zmiana Regulaminu obowiązuje od momentu publikacji go na Portalu. Zmiany wprowadzone w Regulaminie nie mogą naruszać ani ograniczać praw nabytych uprzednio przez Użytkowników korzystających z Portalu.

10.3. Znaki towarowe, nazwy firmowe, logo, oznaczenie słowno-graficzne przysługują ich prawnym właścicielom a ich ewentualne umieszczenie na stronie internetowej Sklepu zostało dokonane wyłącznie w celach informacyjnych.

​​

 

 

 

* * * *

 








REGULAMIN INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ BILETÓW IN BLANCO DO TEATRU KOREZ W KATOWICACH zwany dalej Regulaminem. 

UWAGA - Zasady działania Biletu In Blanco są przedstawione na stronie: https://teatrkorez.pl/bilety#bilet-inblanco - poniższy regulamin odnosi się tylko kwestii związanych ze sprzedażą wysyłkową!

1. Warunkiem skorzystania z systemu internetowej sprzedaży Biletów In Blanco jest: 
a) zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, który jednocześnie stanowi oświadczenie woli i stwarza prawne zobowiązania między Kupującym a firmą Teatr Korez Mirosław Neinert, plac Sejmu Śląskiego 2, 40-032 Katowice, NIP 6271046359 (Teatr) oraz
b) spełnienie wymaganych procedur rezerwacji i zakupu Biletów In Blanco na stronie www.teatrkorez.pl, to jest:

I. Podanie danych adresowych odbiorcy Biletów In Blanco (do zakupu tych biletów nie jest konieczne zakładanie konta w serwisie teatrkorez.pl),

II. Wybór liczby Biletów In Blanco,

III. Sprawdzenie danych (kupujący odpowiada za prawdziwość i poprawność przesłanych danych),

IV. Prawidłowe opłacenie zamówienia,

V. Odebranie drogą elektroniczną potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Teatr. 

2. Warunkiem sprzedaży internetowej Biletów In Blanco jest opłacenie zamówienia przez Kupującego; zapłata niepotwierdzona przez bank Kupującego w ciągu 20 minut powoduje automatyczne anulowanie zamówienia. 
Płatności za bilety są obsługiwane przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15 oraz jej agentów Spółkę DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15 za pośrednictwem serwisu internetowego www.przelewy24.pl. Reklamacje dotyczące nieprawidłowego przebiegu płatności należy zgłaszać bezpośrednio operatorowi płatności na adres [email protected]

3. Cena jednego Biletu In Blanco wynosi 80 złotych brutto.
Cena wysyłki na jeden adres, niezależnie od liczby zamówionych biletów, wynosi 10 złotych i jest automatycznie doliczana do kwoty transakcji.
Bilet jest ważny przez jeden, oznaczony na bilecie sezon teatralny: od pierwszego repertuarowego spektaklu we wrześniu danego roku do ostatniego repertuarowego spektaklu w czerwcu roku następnego. 

4. Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję Faktura VAT oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia. 

5. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 ust 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.6. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jest Teatr. 
Kupujący ma prawo do skontaktowania się w sprawie swoich danych pod adresem: [email protected] lub pod adresem pocztowym. Dane osobowe przetwarzamy na podstawie: 
- Art. 6 ust. 1 lit. a. RODO, jeśli Kupujący wyrazi nam odrębną zgodę (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną, tzw. Newsletter), 
- Art. 6 ust. 1 lit. b. RODO, jeśli Kupujący zawiera z nami umowę o realizację usługi, np. zakupu biletów on-line lub rezerwuje miejsce na naszych wydarzeniach. Możemy również oddzwonić lub odpisać, jeśli poda nam swój numer telefonu lub e-mail w związku z realizacją usługi w uzasadnionych przypadkach.
- Art. 6 ust. 1 lit. c. RODO, jeśli wynika to z obowiązku prawnego.
- Art. 6 ust. 1 lit. f. RODO, w prawnie uzasadnionych celach, np. przechowujemy dane po wydarzeniach przez określony okres w celu prawidłowego rozliczenia fiskalnego i księgowego wydarzenia, jak również dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 
Odbiorcami danych Kupującego mogą być operatorzy płatności, podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa lub przepisów dotyczących działalności podmiotów publicznych. 

6. W czasie trwania stanu epidemii dane mogą być przekazywane do Głównego Inspektoratu Sanitarnego ul. Targowa 65, 03–729 Warszawa. W przypadku kontaktu z nami poprzez e-mail lub formularz kontaktowy, telefon, podane informacje (adres e-mail, nazwisko, imię i numer telefonu) będą przechowywane w celu utrzymania kontaktu. Usuwamy dane, dla których ustał cel przetwarzania, lub ograniczamy ich przetwarzanie, jeśli istnieją inne ustawowe wymagania dotyczące przechowywania danych. W przypadku zakupów on-line dane będą przechowywane około 10 lat obrachunkowych od daty wydarzenia w celu jego rozliczenia oraz w zakresie koniecznym wynikającym z przepisów dotyczących przechowywania dokumentacji księgowej, jak również w prawnie uzasadnionym interesie Teatru, tj. w celach marketingowych i analitycznych. 
Kupujący ma następujące prawa w odniesieniu do swoich danych osobowych: 
- prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprostowania lub usunięcia,
- prawo do ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych, 
- prawo cofnięcia wyrażonej zgody.
Kupujący ma również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorującego ochronę danych. Podanie danych jest dobrowolne, lecz konieczne do realizacji usługi lub kontaktu. Nie profilujemy danych osobowych w rozumieniu RODO. Wnioski o realizację powyższych praw można przesyłać na adres [email protected] lub adres korespondencyjny Teatru.

7. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.

8. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu. 

9. Wysyłka zamówionych biletów następuje do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia płatności za zamówienie.

10. Teatr zastrzega sobie możliwość zakończenia lub czasowego zawieszenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn. 

11. Brak możliwości zakupu biletów za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie musi oznaczać braku biletów w kasie teatralnej. 

12. Wysyłka odbywa się za pomocą pocztowej przesyłki poleconej.

13. Bilet In Blanco nie podlega zwrotowi za wyjątkiem odwołania spektaklu, na który bilet został uprzednio przez Teatr oznaczony i opieczętowany.

14. Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze.

15. Wszystkie informacje na temat repertuaru, scen, cennika, zniżek, ofert  specjalnych, godzin pracy kasy biletowej i inne opublikowane są na stronie  www.teatrkorez.pl

16. Spektakle (wydarzenia) zaczynają się punktualnie, osoby spóźnione nie będą wpuszczane na widownię. Osoba spóźniona nie ma prawa do zwrotu pieniędzy za niewykorzystane bilety. 

17. Bilet jest ważny w określonym sezonie teatralnym - od pierwszego repertuarowego spektaklu we wrześniu do ostatniego spektaklu w czerwcu następnego roku. Domyślnie sprzedawane są bilety na sezon bieżący. Niewykorzystane Bilety In Blanco nie podlegają zwrotowi. 

18. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.

19. Do wejścia na widownię Teatru upoważniają wyłącznie bilety papierowe emitowane przez Teatr Korez - kupione lub odebrane w kasie, oraz prawidłowo wypełnione i ostemplowane Bilety In Blanco. Z chwilą odbioru biletów odpowiedzialność za ich posiadanie oraz stan fizyczny spoczywa wyłącznie na Kliencie. Teatr nie wydaje duplikatów zgubionych, zapomnianych lub zniszczonych biletów.

20. Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu internetowego lub problemów z przesyłką zamówionych towarów wymagają zgłoszenia w ciągu pięciu dni roboczych od momentu zakupu biletów, lub 30 dni - w kwestiach związanych z wysyłką, na wskazany adres mailowy [email protected] albo w kasie teatru - osobiście lub telefonicznie w godzinach jej otwarcia. Termin rozstrzygnięcia reklamacji (odpowiedzi na reklamację) wynosi 15 dni oboczych od otrzymania reklamacji przez Teatr

Reklamacje płatności internetowych przyjmuje operator płatności - PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15 lub pod adresem mailowym [email protected]

21. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02 września 2020 r.

* * * *










NEWSLETTER

Wiadomości z pierwszej ręki

Podaj swój adres i nie przegap niczego co się u nas dzieje


ZNAKOMITY POMYSŁ NA PREZENT!

Teraz można kupić bilet do Korezu bez podawania tytułu ani daty spektaklu - te posiadacz biletu wybiera samodzielnie.

 Dowiedz się więcej i kup przez internet! 

CZYNNA PNPT (OPRÓCZ ŚWIĄT)
W GODZ. 14:0018:00
ORAZ GODZINĘ PRZED SPEKTAKLEM
Godzinę przed imprezą gościnną (biletowaną) kasa prowadzi wyłącznie obsługę tego wydarzenia - nie ma wtedy możliwości rezerwacji i zakupu biletów na inne spektakle.